Saturday, July 2, 2011

I HAVE COOL STUFF CONTEST !


Hey korang , hari ni aku nak join satu contest ni anjuran by AFLINA AFFANDI . Aku join kategori 1 & 2 . Nak tangok hadiah & syarat dia CLICK SINI .Aku nk join contest ni sebab aku rasa contest ni macam menarik je and hadiah pun lumayan . hee :D . Hah , jangan lupa like photo aku untuk kategori 2 SINI jugak tau .

Ni gambar yg aku pertaruhkan untuk contest ni .




Gambar ni aku nk join kategori 2 .
Ni la " COOL STUFF " aku . Aku suka pakai glasses ni sebab boleh tutup mata aku yg SEPET NI :)





Yg ni pulak for kategori 1 .
Biar Kak AFLINA AFFANDI yg tentukan pemenangnya .
Aku just EDIT sikit-sikit je . Nk cantikkan lagi gambar .
Aku pilih BEAR ni sebab ni present by my mom for my brithday !
Aku syg MR. BEAR ! ! ! <3 <3 <3



So , Aku rasa nk tag kt EIQA & DEKYA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...